Na czym polega Audyt SEO?

Audyt SEO strony bierze pod uwagę parametry istotne dla wyszukiwarek, oraz kwestie użytkowników i ich doświadczeń związanych z korzystaniem ze strony(UX – User Expirience). Ostatecznie celem audytu jest wskazanie jakie elementy należy poprawić na stronie.

Co zyskasz korzystając z naszego Audytu SEO?

  • Sprawdzisz skuteczność aktualnie prowadzonych działań SEO
  • Dowiesz się jaką widoczność ma w internecie
  • Dlaczego straciła lub zyskała widoczność
  • Otrzymasz zalecenia Specialisty SEO dla twojego serwisu

Podstawowe elementy Audytu SEO

1. Możliwość indeksowania (meta robots),

2. Długość title,

3. Długość meta description,

4. Obecność tagu kanonicznego,

5. Obecność oraz ilość nagłówków Hx,

6. Obecność atrybutów ALT w obrazkach,

7. Ilość słów na stronie,

8. Stosunek słów do kodu,

9. Działanie wersji mobilnej,

10. Szybkość ładowania strony,

11. Obecność narzędzi takich jak Google Analytics.

Zaawansowane elementy Audytu SEO

a) Optymalizacja ścieżki konwersji

b) Optymalizacja współczynnika odrzuceń

c) Analiza UX

d) Wskaźnik DA

e) Wskaźnik TF i CF

f) Plan linkbuildingu

*UX (User Expirience) – Czynniki wpływające na doświadczenia użytkownika podczas korzystania z naszej strony internetowej.

*Citation Flow (CF) – wskaźnik szacujący jakość profilu linków na podstawie ilości linków przychodzących. 

W przeciwieństwie do TF, bazuje na ilości, nie na jakości. Najlepiej jeśli obydwa wskaźniki są na podobnym poziomie.

*Trust Flow (TF) – określenia jakości profilu linków, tzw. współczynnik zaufania. 

Jego poziom jest ustalany głównie na podstawie TF stron, z których pochodzą linki przychodzące do naszej strony.

*Domain Autority (DA) – Autorytet Domeny, jest głownie oparty na liczbie i jakości linków zewnętrznych prowadzących do naszej domeny na przykład do ( seomod.pl ).

Ile kosztuje Audyt SEO?

Standardowa cena za przeprowadzenie Audytu SEO strony, to koszt 1000zł, ten koszt jest większy głównie w przypadkach sklepów internetowych i stron internetowych z bardzo dużą ilością podstron.

Jakie są formy płatności za usługi pozycjonowania?

Płatność abonamentowa ( stała opłata )

1. Niezmienność Kosztów

Dokonamy wyceny ile kosztują miesięczne działania SEO zgodnie z twoimi wymaganiami. Stałe koszty ułatwią ich zabudżetowanie i pozwolą Ci obliczyć zwrot z inwestycji.

2. Elastyczność w działaniu

W czasie trwania umowy masz możliwość modyfikacji pozycjonowanych fraz kluczowych, jeśli zajdzie taka potrzeba.

3. Planowanie działań

Stały koszt to możliwość zaplanowania działań pozycjonerskich i realizacji długoterminowej strategii reklamowej.

4. Precyzyjny dobór fraz kluczowych

Pozycjonujemy wspólnie ustalony zestaw fraz, dobrany na podstawie miesięcznej wyszukiwalności oraz analizy konkurencji.

Pozycjonowanie Stron Cennik - 2021

Usługa

1. Pozycjonowanie lokalne

2. SEO ogólnokrajowe

3. Pozycjonowanie e commerce

4. Rozwiązanie dedykowane

Cena

1. od 990zł

2. od 1490zł

3. od 1990zł

4. Cena ustalana indywidualnie

Umowa

na czas nieokreślony

Audyt SEO - SEOMOD

Audyt SEO strony bierze pod uwagę parametry istotne dla wyszukiwarek, oraz kwestie użytkowników i ich doświadczeń związanych z korzystaniem ze strony(UX - User Expirience). Ostatecznie celem audytu jest wskazanie jakie elementy należy poprawić na stronie.

Adres URL: https://seomod.pl/audyt-seo

Autor: Adrian Dąbrowiecki

Ocena redakcji:
5