Pozycjonowanie YouTube 2021

Pozycjonowanie YouTube 2021

Pozycjonowanie filmów na YouTube w 2021

Pozycjonowanie YouTube 2021. YouTube to nie tylko witryna z filmami ani jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc w internecie: to jedna z głównych wyszukiwarek na świecie. W związku z tym oferuje wyniki wyszukiwania, które w tym przypadku są filmami zamiast adresów URL.

 Dlatego strategia pozycjonowania w YouTube jest konieczna, aby pozycjonować kanał lub uzyskać więcej odwiedzin filmów. YouTube umożliwia również dodawanie klikalnych linków do filmów i opisów filmów, więc dzięki strategiom SEO ta platforma może stać się ogromnym źródłem ruchu na stronie. 

W ten sposób strategie pozycjonowania w YouTube mają podwójny cel: widoczność w witrynie i generowanie ruchu do pożądanych treści (strona docelowa przechwytywania leadów, e-commerce, inne witryny itp.) W projektach ORM (Online Reputation Management) zadania pozycjonowania YouTube są zwykle dołączane, aby pomóc adresowi URL kanału osiągnąć dobrą pozycję w wyszukiwaniach marki. 

Charakterystyka strategii pozycjonowania w YouTube Projekt pozycjonowania na kanale YouTube polega na optymalizacji wszystkiego, co możemy w samej platformie. Obejmuje to konfigurację kanału, opisy, tytuły, strukturę listy odtwarzania oraz integrację osadzonych linków w filmach. 

Dlaczego strategia pozycjonowania w YouTube z agencją ROI UP? W agencji ROI UP mamy profesjonalistów, którzy mogą edytować filmy, włączając w to korporacyjne wernisaże i zakończenia, a nawet sprawić, by oglądanie filmów było opłacalne, dodając sponsorowane otwarcia. 

Podobnie, dzięki naszemu personelowi, który jest native speakerem 13 różnych języków, możemy wykonywać zadania pozycjonowania YouTube dla kanałów w różnych językach, takich jak hiszpański, angielski, francuski, włoski, niemiecki, portugalski itp.

pozycjonowanie youtube

Pozycjonuj swój kanał

Pozycjonowanie kanału

Pozycjonowanie kanału sprawia, że ​​Twój kanał jest wyjątkowy, inny lub lepszy od innych kanałów w YouTube.

Elementy, które wpływają na pozycjonowanie Twojego kanału, to między innymi:

Twój Styl Typ filmów, które tworzysz (poradniki, vlog, humor, muzyka itp.)

  • Częstotliwość publikacji
  • Długość wideo
  • Twoja grupa docelowa
  • Dużo więcej

Dlaczego pozycjonowanie kanałów na YouTube jest ważne?

Krótko mówiąc: pozycjonowanie kanału pomaga wyróżnić się i przyciągnąć uwagę w YouTube.

Dlaczego to ma znaczenie?

Cóż, co minutę do YouTube trafia 300 godzin treści wideo. W YouTube są miliony kanałów. Innymi słowy: 

  • YouTube to bardzo zatłoczona przestrzeń.
  • Pozycjonowanie pomaga wyróżnić się z grupy.

Jak pozycjonować swój kanał?

Zdefiniuj grupę docelową

Tutaj odpowiadasz na pytanie:

„DLA KOGO jest Twój kanał?” Dlatego zanim nakręcisz swój pierwszy film, poświęć chwilę na zdefiniowanie swoich odbiorców.

Na przykład, czy Twój kanał jest przeznaczony dla: Studenci? Zajęte mamy? Miłośnicy kawy? Maratończycy? Im bardziej konkretni docelowi odbiorcy, tym lepiej. Innymi słowy: nie chcesz tworzyć ogólnego „kanału o grach” ani „vloga dla rodziców”.

Zamiast tego określ, dla KOGO jest przeznaczony Twój kanał o grach lub blog dla rodziców. W ten sposób, gdy ktoś z tej grupy zobaczy Twój kanał, powie: „Super! To jest kanał, na który czekałem ”.

Będą też oglądać, dawać polubienia i udostępniać Twoje filmy. 

 

Propozycja wartości

Tutaj decydujesz o rodzaju wartości, jaką zamierzasz zapewnić swoim odbiorcom.

Na przykład zrób swoje filmy… Pomóż zapracowanym mamom przygotować zdrowe posiłki dla swoich dzieci?

Pokaż graczom League of Legends, jak wygrywać więcej meczy? Rozśmieszać fanów Gwiezdnych Wojen? Tak czy inaczej, upewnij się, że zdefiniowałeś konkretną propozycję wartości.

Typ wideo

Czas zdecydować, jakie rodzaje filmów zamierzasz tworzyć. Vlogi?

Filmy instruktażowe? Inspirujący? Oczywiście na swoim kanale możesz używać kilku różnych typów filmów.

Ale ważne jest, aby najpierw skupić się na 1-2 typach. Następnie, wraz z rozwojem kanału, możesz testować nowe formaty.

A więc: skąd wiesz, jaki rodzaj wideo jest najlepszy dla Twojego kanału?

Wybierz format, który zapewnia odbiorcom największą wartość.

Harmonogram publikacji na YouTube w 2021

W tym miejscu określasz, jak często (i kiedy) będziesz przesyłać filmy na swój kanał.

Nie ma „najlepszego” harmonogramu publikacji, który byłby odpowiedni dla wszystkich.

Ale ważne jest, aby mieć ustalony harmonogram. W ten sposób subskrybenci i potencjalni subskrybenci widzą, że publikujesz filmy w sposób ciągły.

Krótko mówiąc:

Nie martw się o publikowanie wielu, wielu filmów.

Zamiast tego wybierz harmonogram, który da Ci czas potrzebny na tworzenie niesamowitych treści wideo.

Jeśli tak jest co 2 dni, świetnie.

Jeśli to jeden film na miesiąc, to w porządku.

Najważniejsze jest, aby wybrać harmonogram, który Ci odpowiada.

Styl wizualny

Nie jest tajemnicą, że wideo jest wysoce wizualnym medium. Co oznacza, że ​​styl Twojego kanału jest bardzo ważnym elementem wyróżniającym go.

Twój styl wizualny obejmuje każdy centymetr Twojego kanału, w tym:

  • Twoje animowane logo
  • Grafika na ekranie
  • Twoja szata miniatury wideo
  • Grafika kanału I więcej

Dlatego warto poświęcić trochę czasu na określenie, jakiego stylu chcesz używać na swoim kanale.

Niezależnie od tego, czy wolisz urocze, zaawansowane technologicznie czy retro, staraj się używać spójnego stylu na swoim kanale i w swoich filmach.

Sekcje kanałów

Sekcje kanału pomagają uporządkować treści wideo na stronie kanału.

Prawdopodobnie widziałeś sekcje kanałów używane na innych kanałach:

gf darwin youtube pozycjonowanie

Twoje sekcje kanału mówią potencjalnym subskrybentom: „O to mi chodzi!”.

Pomaga również obecnym subskrybentom znaleźć więcej Twoich filmów, które chcą obejrzeć.

Dlatego ważne jest, aby strategicznie wykorzystywać sekcje kanału.

Istnieje 16 typów sekcji kanału, z których możesz korzystać na swoim kanale, ale 5 najpopularniejszych to:

  • Przesłane Popularne przesłane pliki
  • Playlisty
  • Transmisja na żywo
  • Ostatnia aktywność

Nawet jeśli Twój kanał jest nowy, warto pomyśleć o tym, jak chcesz korzystać z sekcji kanału.

Dzięki temu, przesyłając nowe filmy, będziesz wiedzieć, gdzie te filmy pojawią się na stronie Twojego kanału.

To powiedziawszy, nie ma „najlepszego” sposobu na uporządkowanie sekcji kanału.

Ale ogólnie jest to prosty format, który zwykle dobrze się sprawdza:

źródło: https://backlinko.com/hub/youtube/positioning

Podsumowanie

Jeżeli dostarczasz wartościowe treści dla użytkowników i ludzie lubią oglądać twoje filmy to przy odpowiedniej optymalizacji zdobędziesz masę nowych fanów!

Jeżeli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z SEOMOD!

Dodaj komentarz